فروش عمده لوازم آرایشی

کرم پودر تیوپی دوسه مشکی | کرم پودر دوسه doucce

کرم پودر تیوپی دوسه مناسب انواع پوست صورت . دارای خاصیت SPF22 مناسب برای پوست هایی که لک و جای زخ دارند. ماندگاری بالا. در صورت خرید 24عدد 3عدد تستر و استند این محصول را رایگان دریافت خواهید کرد.
0
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

کرم پودر تیوپی دوسه : 

درصورت خرید 24عدد تستر و استند این محصول را دریافت خواهید کرد. 

کرم پودر تیوپی دوسه دارای ماندگاری بسیار مناسب و همچنین کاور فوق العاده خوبی می باشد. این محصول برای آرایش روزانه مناسب است و همچنین در مقابل عرق کردن و  شست شو مقاوم می باشد.

کرم پودر تیوپی دوسه دارای بافتی سبک است که به راحتی بر روی پوست صورت پخش می شود و عیوب پوست را برطرف می کند.

کرم پودر تیوپی دوسه در مدل های مختلفی در بازار عرضه می شود که اصولا بر حسب رنگ جلد محصول بین مردم شناخته می شود ،کرم پودر تیوپی دوسه قرمز و یا کرم پودر تیوپی دوسه مشکی برای دین نمونه های مشابه میتوانید اینجا را کلیک کنید

کرم پودر تیوپی دوسه  دارای چه ویژگی هایی می باشد :

 

پوشانندگی بالا کرم پودر دوسه یکی از خصوصیات بارز این محصول است همچنین بافت سبک و نرم کرم دوسه وموجب شده اکثر خانوم ها این محصول را برای آرایش روزانه بپسندند ،کرم پودر دوسه دارای خاصیت ضد آفتاب می باشد و از پوست صورت در مقابل اشعخ های مضر خورشید محافظت می کند.

رنگ بندی کرم پودر تیوپی دوسه :

کرم پودر تیوپی دوسه از 3تناژ رنگی تشکیل شده که به ترتیب شماره یک مناسب پوست های روشن و شماره دو برای پوست های متوسط و شماره سه برای پوست های تیره

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز پخش عمده محصولات آرایشی 

 

کرم پودر تیوپی دوسه

خرید عمده لوازم آرایشی با کیفیت :

خرید عمده لوازم آرایشی همیشه یکی از دغدغه های فروشندگان محصولات آرایشی می باشد ، متاسفانه مدتی است از چین کیفیت بعضی از محصولات بسیار پایین و حتی در بعضی از موارد مصرف این محصولات خطرناکی باشد.
فروشگاه اینترنتی آجی گل ، وب سایت فروش عمده و تک لوازم آرایشی می باشد که تمامی محصولات آن از کیفیت مناسبی برخوردار است ، همچنین مدیران فروشگاه تمام تلاش خود را می کنند تا محصولات آرایشی را بدون واسطه و با هزینه انتقال بسیار کم درب محل کار به شما تحویل دهند ، خرید عمده لوازم آرایشی با مشاوره رایگان یکی از خدمات فروشگاه آجی گل است .


خرید عمده لوازم آرایشی در بازار تهران :

بازار تهران یکی از معتبر ترین مراکز خرید در آسیا می باشد . دفترمرکزی فروشگاه آجی گل در بازار تهران می باشد ، فروشگاه آجی گل توانسته با ارتباط مستقیم تمام محصولات موجود در بازار ، که از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند را در این وب سایت برای شما به معرض نمایش در آورد ، همچنین خرید عمده لوازم آرایشی از بازار تهران به نسبت خرید عمده لوازم آرایشی از بانه و یا شهر های مرزی دارای خصوصیاتی چون هزینه انتقال بسیار کمتر ، امکان مرجوع کردن محصول در صورتی خرابی و یاکیفیت کم می باشد.

 کانال تلگرام محصولات آرایشی به قیمت پخش عمده 

کانال تلگرام محصولات آرایشی

 

 

 

 

 

 

 

کد بهداشتی :52726917854874

WhatsApp Icon