فروش عمده لوازم آرایشی

پرایمر شاین تک شاخ | پخش آرایشی فانتزی اجیگل

پرایمر محصول کایلی جهت زیر ساز ارایش مورد استفاده واقع میشود کیفیت عالی افزایش ماندگاری ارایش صورت یکنواخت کردن آرایش
25000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

:محصولات آرایشی فانتزی عمده 

پرایمر ژله ای کایلی طرح هلوکتی  :

 

 

این محافظ پوست که از آن به عنوان زیر ساز آرایش قبل از آن استفاده شده و برای محافظت از پوست در برابر آفتاب می‌باشد محصولی سبک با سرعت جذب بالا و بدون روغن است که در هنگام مصرف روی پوست نامرئی شده و با بافت سبک و ماندگاری طولانی تاثیر بسزایی در آرایش شما داشته و آن را یکدست و یکنواخت می‌نماید. فرمول منحصر به فرد آن با پودر جاذب روغن مانع  از ایجاد روغن بر روی پوست شما می‌شود و با خاصیت ضد آفتاب بودن از پوست شما در برابر سطح  آفتاب محافظت می نماید.

 با استفاده روزانه این محافظ می‌توانید از پوست خود در برابر تغییر رنگ، پیری زودرس، خشکی و عوارض دیگر که ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب می‌باشد جلوگیری نمایید. لازم به ذکر است این محصول برای انواع پوست مناسب است.ویژگی‌های کلی محافظت از پوست در برابر اشعه های آفتاب- کاهش خشکی و پیری پوست- محافظت از پوست در برابر تغییر رنگ

فروشگاه اینترنتی اجی گل مرکز پخش عمده لوازم آرایشی در بازار تهران:

 

نحوه صحیح زدن پرایمر:

 

زمانی که پرایمر مناسبتان را یافتید، باید نحوه صحیح استفاده از آن را نیز بیابید. اولین قانون زدن پرایمر؟ همیشه قبل از پرایمر از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا باعث می‎شود پرایمر بهتر روی پوست قرار بگیرد. چند دقیقه صبر کنید و سپس پرایمر را به پوست بزنید.

همچنین هنگام زدن پرایمر مقدار کمی از آن کافی است. از میانه صورت شروع کنید و به سمت کناره‎های صورت بروید.  شما به کاور ملایمی نیاز دارید نه یک کاور کامل.

آرایشگران حرفه‎ای پیشنهاد می‎کنند که با کمک انگشت یا یک اسفنج پرایمر را پخش کنید و آن را به اطراف چشم نزنید. زمانی که کار پخش کردن آن تمام شد، قبل از زدن کرم پودر چند دقیقه صبر کنید.

 

بنابراین اگر هیچ وقت به زدن پرایمر فکر نکرده‎اید، و یا حس می‎کنید زدن پرایمر وقت زیادی می‎گیرد، این نکات می‎تواند به شما کمک کند. زیرا اگر می‎خواهید آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد، باید زیرسازی مناسب را انجام دهید.

 

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی لوازم ارایشی آجیگل در اینستاگرام  .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

 

 

 

WhatsApp Icon