فروش عمده لوازم آرایشی

پرایمر بنفیت ل | پرایمر ژله ای

ژل سوپر مات مینی استار جلوه مات به صورت می بخشد. دارای خاصیت کنترل چربی پوست می باشد موجب میوشد منافذ پوست شما کوچکتر شود تاریخ این محصول تا اننتهاس سال 2021می باشد موجب بماندگاری آرایش بر روی پوست صورت میوشد. از براق شده پوست و آرایش شما بعد از استفاده جلوگیری میکند، رنگ های موجود سبز و سفید
35000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

( پرایمر مات  مینی استار کوچک کننده منافذ پوست ( پخش عمده پرایمر مینی استار سوپر ژله ای اصل .

پرایمر.

پرایمر بنفیت با جلوه مات و کوچک کننده منافذ پوست صورت ، ژل سوپر  مینی استار یک محصول فوق العاده حرفه ای می باشد این محصول منافذ پوست را کوچکتر میکند و از براق شدن پوست صورت جلوگیری می کند وقتی از پرایمر بنفیت مدل کوچک کننده استفاده میکنید احساس سبکی خاصی بر روی صورت شما ایجاد میشود  همچنین این محصول در ترکیبات خود از چربی استفاده ای نبرده که این خصوصیات پرایمر مینی استار  موجب میشود ارایش شما مات نشان داده شود.

پرایمرژله ای مینی استار دارد بعد از استفاده روی صورت پوست شما رطوبت کافی خود را بدست می اورد و لطافت ان بسیار بالا میرود همچنین پرایمر  مات و کوچک کننده منافذ بنفیت برای خانوم هایی که دارای پوستی چرب می باشند بهترین انتخاب است. پرایمر  مینی استاراصل محصولی برای استفاده روزانه و همچنین بهترین گزینه برای استفاده در ارایش های حرفه ای چون ارایش عروس  و گریم سینمایی.

 

کوچک کننده منافذ پوست یعنی چه :

پرایمر بنفیت سوپر ژله ای اصل مدل مات سوپر ژل موجب کوچک کننده منافذ پوست صورت می شوداین جمله موجب ابهام بسیاری عزیزان شده در این پست به این ابهام به صورت کوتاهی پاسخ میدهیم، پرایمر مات بنفیت به صورت ژل می باشد و پس از استفاده به راحتی روی پوست قرار میگیرد و به خورد پوست صورت میرود و این کار موجب میشود که برق پوست کنترل شود و صورت شما جلوه ای مات پیدا کند همچنین این پرایمر ژل مانند چربی پوست صورت را با کوچک کرردن منافذ پوستی کنترل می کند که موجب حفظ رطوبت صورت و همچنین ماندگاری آرایش می شود.

پرایمر بنفیت اصل مدل ژله ای : 

 

پرایمر بنفیت ژله ای اصل یک محصول فوق العاده و بسیار پرکاربد می باشد که  موجب می شود ارایش شما جلوه ای مات  و مخملی پیدا کند و همچنین ماندگاری بالایی نیز داشته باشد ، متاسفانه بسیاری از خانوم ها  این محصول فوق حرفه ای را زیاد جدی نمیگیرند و  معتقذد می باشند پرایمر ژله ای سوپر مات بنفیت زیاد کارایی ندارد واین اشتباه  تاثیر زیادی در ارایش انها میگذارد.

 

پرایمر بنفیت  بهترین زیر ساز آرایشی .

 

پرایمر بنفیت ژله ای اصل  به عنوان یک پایه و زیر ساز آرایش صورت  موجب یکدستی ارایش و ماندگاری بالای آن می شود،پرایمر صورت شما را برای استفاده کرم های آرایشی اماده می کند و موجب میشود پوست در طول آرایش خشک نشود و رطوبت خود را حفظ کند.

فرمولاسیون بکار رفته در ترکیبات پرایمر بنفیت ژله ای (پرایمر مات بنفیت) بر پایه ماده ای به نام سیلیکون و دایمتیکون می باشد که موجب میشود پوست صورت شما نرم تر شود اگر صورتی حساس دارید ،و یا صورت شما دارای جوش و زخم می باشد حتما با دکتر پوست در خصوص مصرف پرایمر مشاوره کنید.

ژل سوپرمات بنفیت ، پرایمر مات بنفیت اصل موجب میشود که چروک های صورت از بین برود همچنین چروک های عمیق را نیز از بین میبرد اصولا پرایمرها از رنگ بندی متنوعی تشکیل شده اند مانند رنگ سبز که برای کارربرد هایی چون پوشاندن رنگ قرمزی چوست و برای از بین بردن جای جوش استفاده میشود .

برای دیدن نمونه مشابه محصولات آرایشی ما وارد کانال تلگرام محصولات آرایشی ارزان قیمت اجی گل شوید .

این مدل از پرایمر بنفیت معروف به  ژل سوپر مات بنفیت است

 

 کد بهداشتی : 

  • 8690604164660
  •  

 

WhatsApp Icon