فروش عمده لوازم آرایشی

پالت سایه نود هدی بیوتی کانسیلر چرب

18 رنگ 6 رنگ شاین، 2 رنگ گلیتر و 10 رنگ مات با رنگهای طبیعی تنوع بالا تناژ هایی رنگی منحصر به فرد پیگمنت بالا کارکرد آسان
قیمت قدیم: 78000
95000
حداقل سفارش 3
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پالت سایه هدی بیوتی مدل نیو نود (HUDA BEAUTY The New N.u.d.e Palette) :

جدیدترین پالت هدی بیوتی با رنگهای گرم و طبیعی در 18 رنگ تولید شده است. رنگهای این پالت پیگمنت فوق العاده بالایی دارند. 7 رنگ این پالت شاین و 11 رنگ آن مات هستند. با این پالت زیبا می توانید انواع آرایش های چشم از آرایش های ملایم و روزانه تا آرایش کامل شب را تجربه کنید. فرمولاسیون سایه های این پالت به گونه ای طراحی شده است که سایه زدن را هر چه ساده تر کند. رنگ های این پالت از رنگهای ارغوانی تند تا مسی، صورتی، بنفش، طلایی، کرم، بژ، اکر و… را شامل می شوند. رنگ های این پالت تنوع بالایی دارند و در تناژ هایی خاص و منحصر به فرد ارائه شده اند. رنگهای سایه نود هدی بیوتی قابل استفاده به تنهایی و ترکیبی هستند و در هر صورت زیبایی خاص خود را دارند.

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی:

 

هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی، در رابطه با تولید این پالت گفته است: “هر کسی که مرا میشناسد می داند که من علاقه ی وافری به تاکید بر زیبایی طبیعی دارم. بنابراین، وقتی که از رنگهای ملایم و طبیعی برای سایه زدن استفاده می کنم، احساس اعتماد به نفس و جذابیت می کنم. میکاپ برای خوشحال کردن خودت قبل از هر کس دیگری است، هیچ چیز جذاب تر و قدرتمند تر از تاکید کردن بر دارایی های خاص (زیبایی طبیعی) هر فرد نیست.

 

 

همچنین برای مشاهده محصولات پرفروشی که در حراج هستند اینجا را کلیک کنید :

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . پیج لوازم آرایشی عمده اجیگل در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

 

 

 

 

 

WhatsApp Icon