فروش عمده لوازم آرایشی

فروش عمده ماسک لب تیوپی

19000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

ماسک لب تیوپی عمده :

ماسک لب تیوپی فروش به صورت عمده .

پخش آرایشی و بهداشتی اجیگل اولین وب سایت تخصصی فروش عمده آرایشی و بهداشتی در بازار تهران ، ماسک لب تیوپی  بیوتی را به صورت عمده و با قیمتی ارزان در اختیار شما قرار میدهد.

بسته بندی اصلی ماسک لب تیوپی هدا بیوتی 24عددی می باشد، پیشنهاد خرید ما بسته کامل می باشد زیرا در صورت خرید بسته بندی کامل پک این محصول هم برای شما ارسال میشود که بسیار زیبا می باشد و میتوانید آن را در گالری خود روی میز قرار دهید .

قیمت ماسک لب تیوپی در وب سایت ما بسیار ارزان قیمت گذاری شده ما تمام تلاش خود را میکنیم تا محصولات آرایشی را با قیمت عمده و به تعداد کم در اختیار شما قرار دهیم اما با توجه به قیمت ارزان ماسک لب هدا بیوتی این محصول در فرصت کوتاهی به فروش می رسد و با توجه به نوسان دلار امکان دارد در هفته بعدی با افزایش قیمت مواجه شود به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم ماسک لب تیوپی بیوتی را به صورت کامل و در بسته 24عددی امروز با قیمتی ارزان خریداری کنید.

محصولات آرایشی در بازار تهران

رنگ بندی این محصول بسیار زیبا و فانتزی می باشد ،کیفیت بالایی دارد بدون ترک و ریزش با ماندگاری بالا.

ماسک لب  به راحتی پاک میشود علاوه بر ماندگاری بالا میتوانید با یک بار کشیدن دستمال مرطوب روی لب آن را پاک کنید.برای دیدن نمونه های دستمال مرطوب که به عنوان یک محصول بهداشتی و یک آرایش پاک کن جیبی می باشد اینجا را کلیک کنید.خرید عمده و ارزان آرایشی بهداشتی از اجیگل.

 

 

آرایشی عمده جیگل وارد کننده رژ لب جامد دوسه صندوقی ،قیمت ارزان  و ارسال سریع تضمین ما به شماست.

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . پیج فروش عمده آرایشی اجیگل در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon