فروش عمده لوازم آرایشی

دسته ها

آرایشی عمده لوازم آرایشی عمده چینی

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

بهترین جا برای خرید عمده لوازم آرایشی | کرم پودر گاش

فرمولاسیون سبک فاقد حساسیت مقاوم در برابر تعریق کاملا مات فاقد چربی ماندگاری 24 ساعته دارای SPF10 فاقد چربی پوشانندگی بالا پوششی صاف و یکدست ضد اب و تعریق ،مناسب انواع پوست خشک چرب موجود در شماره های 401، 402،403
65000

ادکلن 212 زنانه | پخش عمده عطر و ادکلن های کپی

رایحه گرم و شیرین مناسب انواع دفصول سال ، 100میل نوع رایحه شرقی ، معرفی در سال 2005 و جز یکی از پرفروش ترین ادکلن های اماراتی زنانه در بازار ایران حجم محصول 100میل
320000

ادکلن اونتوس- فروش عمده ادکلن های کپی

حجم محصول 100 میل ، جنس رایحه : خنک و تلخ ، گروه بویایی ادکلن اونتوس مدیترانه ای ومیوه ای می باشد ، جنسیت مردانه ،مناسب تمام فصول سال، قیمت تک ۴۳۰ درصورت خرید ۲عدد ۳۳۰
از 330000

ادکلن تستر -عطر و ادکلن ارزان - فروش عمده عطر و ادکلن ارزان قیمت

ادکلن صد میل تستر. در رایحه ادکلن های خشبو مانند کوکو چنل ،212زنانه، 212مردانه ،سکسی ،سلطان ،گوچی، بلو چنل ، و غیره حداقل تعداد خرید 8عدد می باشد،و از تمام رایحه های زنانه و مردانه به صورت جور به شما میدهیم.
45000

ادکلن زنانه پرفیوم کلوین کلاین مدل Euphoria های کپی

ساخت کشور اسپانیاESPAIN FLAG رایحه گرم و شیرین شرقی گلی رایحه ابتدایی : انار رایحه میانی : ارکیده , لاله مردابی رایحه پایانی : بنفشه , چوب ماهون , مشک از ۲۰۱۹ خط تولید این عطر به اسپانیا و فرانسه منتقل شده
220000

اسپره پرستیژ با قیمت پخش عمده | نمایندگی اسپری پرستیژ

پخش عمده اسپری بدن پرستیژ مردانه و زنانه به قیمت کارخانه فروش عمده اسپری بدن پرستیژ در ارزان ترین قیمت با قیمتی در حد درب کارخانه و تحویل با ارزانترین قیمت درب محل کار شما، اسپری بدن حراجی حجم 150میل دارای کد بهداشتی 56/4564
28500

 فروش عمده لوازم آرایشی چینی :

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از ترند های گوگل شده ،یکی از کشور های مهم در عرصه تولید و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی کشور چین می باشد که توانسته با تولید لوازم آرایشی فانتزی یوونیک و ارزان قیمت ، محصولات مراقبت از پوست و مو محصولات آرایشی روزانه مانند انواع کرم پودر ،پنکک ، رژ لب های جامد و مایع  و کلیه محصولات آرایشی بهداشتی متنوع با قیمت عمده و ارزان سهم بسزایی از بازار ایران و سراسر دنیا را بدست آورد..

 

 

خرید عمده آرایشی چینی

 

 فروش عمده لوازم آرایشی چینی  در کشور های اروپایی و آمریکایی (آرایشی عمده آجیگل ) :

کشور هایی معتبر و صاحب برندی چون فرانسه ، ایتالیا ، و خود امریکا نیز در وب سایت های لوازم آرایشی معروف خود چون علی بابا ، شاپ می ، آمازون در سایت ها خود محصولات آرایشی چینی را با قیمت عمده و ارزان بفروش می رسانند ،قیمت لوازم آرایشی چینی به نسبت محصولات برند هایی چون مک، لورال فرانسه ،نوتروژینا امریکا، ردیس ترک بسیار ارزان قیمت می باشد به  طور مثال :

رژمایع میبلین در بازار دانه ای 450هزار توان است.

کرم پودر نوت ترکیه در بازار 270هزار تومان است.

یا کرم پودر دوسه ساخت چین را میتوایند دانه ای 42هزار تومان خریداری نمایید.

اما رژ کیس بیوتی را شما میتوانید از وب سایت خرید عمده لوازم آرایشی اجیگل با قیمت پک12عددی 150هزار تومان خریداری نمایید.

 

خارجی

 فروش عمده لوازم آرایشی چینی ارزان قیمت و با کیفیت (آرایشی عمده آجیگل )  :

همیشه ارزان خریدن دلیلی بر کیفیت پایین یا بی کیفتی محصولات نمی باشد نمی باشد مابه عنوان یک وب سایت فروش عمده لوازم آرایشی چینی   این را به ضرس قاطع و تجربه بالایی که در عرصه فروش عمده آرایشی بهداشتی داریم به شما عرض می نماییم   ،

به این نکته دقت کنید ما به عنوان وب سایت خرید عمده لوازم آرایشی ارزان قیمت تخصص ما  فروش محصولات آرایشی ارزان  و عمده می باشد در همین راستا تمامی جنس هارا به خوبی برسی و با تجربه فروش چندین ساله خدمت شما عرض می نماییم .

ژل شستشوی صورت بیو آکوا ، سرم ویتامین سی زوزو این محصولات مراقبت از پوست ساخت چین می باشد که در  بازار ایران بسیار فروش بالایی دارند ، جدا از بحث تبلیغاتی شاید بهترین تبلیغات فروش بالا و برگشت مشتری باشد، فروش عمده لوازم آرایشی چینی  درجه یک چنین حسی به مشتری القا میکند کیفیت، سرزندگی و برگشت دوباره.

 ،مشتری که دوباره به سمت ما بر میگردد و یک محصول را دوبار از ما می خرد این نشان رضایت مشتری  می باشد ،سرم های دور چشم بیو آکوا ، شیر پاکن درم بیوتی که با قیمت35هزار تومان فروخته میشود به نسبت  شیر پاکن های ترک و ارپایی که با قیمت بالای 200هزار تومتن فروخته میشود در عمل و کیفیت تفاوت زیادی ندارند ما به عنوان اولین مرکز تخصصی محولات آرایشی فانتزی ، مراقبتی، و فروش عمده لوازم آرایشی چینی تمامی محصولات وب سایت را با قیمت پخش و ارزانتر از همه در اختیار شما قرار می دهیم.

برای خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی درحراج لوازم آرایشی اینجا را کلیک کنید

پس  لوازم آرایشی ارزان قیمت بی کیفیت نیست بلکه محصولات آرایشی در چین با قیمت پایین تری برای صاحب برند تولید می شوند زیرا مواد اولیه  پول کارمند ، کارگر ، هزینه حمل و نقل در کشور صنعتی مثل چین بسیار ارزان است  و این دلیل رشد سریع اقتصادیچین است.

کشوری مثل چین که در تمامی صنعت ها توانسته موفق شود پس در صنعت آرایشی نیز توانسته موفق و پیروز شود.

فروش عمده لوازم آرایشی چینی

آرایشی عمده آقاجانی با دوب سایت معتبر در حوزه  فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در  خدمت شماست  وارد کننده لوازم آرایشی از چین.

، فروش عمده لوازم آرایشی چینی  در تمامی دنیا بسیار پرسود و دارای گردش مالی بالایی می باشد.

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی متنوع و چینی یکی از تخصص های وب سایت آجیگل می باشد.

 :برند های معتبر کشور چین برای خرید عمده لوازم آرایشی چینی.

آجیگل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی چینی .

از برند های معروف آرایشی چینی می توان به برند کیس بیوتی نام برند ، کیس بیوتی یکی از برند های  محصولات آرایشی و بهداشتی  تولید چینی میباشد که فعالیت گسترده ای در سراسر دنیا دارد محصولاتی چون رژ ، برق لب حرارتی ، پنکک های دوطبقه و کرم پودر های سبک همراه با ماندگاری طولانی این برند بسیار محبوب شده فروش عمده لوازم آرایشی چینی  بدون برند کیس بیوتی در واقع بی معنی می باشد زیرا واقعا این برند تنوع بی نظیری دارد و در اکثر کشور های دنیا شعبه هایی برای فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی دارد .

شعبه پخش عمده لوازم آرایشی فانتزی کیس بیوتی در دبی یکی مدرترین و محبوب ترین ها در سراسر دنیا می باشد .

شعبه امریکای لاتین فرانسه ، ایتالیا همگی در دنیا بسیار معروف و پرفروش می باشند. میتوانید اینجا را کلیک کنید و وارد سایت اصلی کیس بیوتی شوید. 

مشاهده محصولات برند کیس بیوتی با قیمت عمده در آرایشی عمده اجیگل اینجا را کلیک کنید.

وب سایت آجیگل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی چینی دربازار بزرگ تهران.

 

فروش عمده لوازم آرایشی چینی

 

خرید عمده محصولات پوستی چینی (آرایشی عمده آجیگل ) :

یکی از برند های موفق چینی در حوزه فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست ، ضد چروک ، لیفت کننده،،کرم دورچشم کرم جوان سازی، نرم کننده ، ماسک های مراقبتی و ماسک های ورقه ای برند محبوب بیو آکوا میباشد که اکثر خانم های ایرانی این برند محبوب را استفاده واز آن راضی می باشند ، محصولا بیوا کوا جز پرفروش ترین های در شش ماه گذشته اجیگل بوده ، برای مشماهده سایت اصلی بیو آکوا میتوانید اینجا کنید .آرایشی عمده اجیگبل وارد کننده مستقیم محصولات مراقبت از پوست بیو آکوا از چین می باشد محصولات وب سایت ما در بازر تهران عرضه میشود و با پست به تمام نقاط ایران ارسال میشود با کمترین هزینه ارسال.

سایت های مهم و معروفی چون آمازون که یک وب سایت امریکایی و از بزرگترین وب سایت های دنیا می باشند نیز محصولات بیو آکوا چین را به فروش می رساننند برای مشاهده میتوانید اینجا را کلیک کنید.

آرایشی عمده آجیگل ، وب سایت آرایشی  معتبر فروش عمده لوازم آرایشی چینی  .

همکاران گرامی که قصد خرید عمده محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی را در حراج همیشگی دارند اینجا را کلیک کنند.

فروش عمده لوازم آرایشی چینی  محصولات برند دکتر راشل (آرایشی عمده آجیگل ) :

یکی دیگر از برند های معروف مراقبت از پوست چینی محصولات دکتر راشل می باشد که نیازی به تعریف و توضیح ندارد برند دکتر راشل نیز در حوزه مراقبت از پوست فعالیت دارد و روغن هشت کاره و لیفت کننده این محصول بسیار مورد توجه کاربران آرایشی عمده آجیگل است البته محصولات متنوع دیگری چون ضد چروک دکتر راشل ، سرم دورچشم ، شامپو ضد ریزش و چندین محصول دیگراین برند هم توانسته در بازار های ایران و خارج از ایران مخصوصا در کشور های عربی بسیار محبوب شود  خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی چینی از وب سایت اجیگل .

فروش عمده لوازم آرایشی چینی  برند مکس لیدی (آرایشی عمده آجیگل ):

بعد از برند بیو آکوا و دکتر راشل میخواهیم شما را با برندی به نام مکس لیدی آشنا کنیم ، مکس لیدی نیز از برند های معروف کشور چین در حوزه محصولات مراقبت از پوست و مو می باشد سرم هیدرو بوست مکس لیدی ، اسکراب های کاسه ای مس لیدی در ماه گذشته جز پرفروش ترین محصولات آرایشی عمده اجیگل بوده برای مشاهده قیمت سرم پوست مکس لیدی و اسکراب مکس لیدی اینجا را کلیک کنید همچنی برای مشاهده سایت اصلی مکس لیدی نیز میتوانید اینجا را کلیک کنید.

فروش عمده لوازم آرایشی چینی  ماست، ارایشی عمدع ماه تیکا وب سایت معتبر جهت خرید عمده آرایشیو بهداشتی .

 

فروش عمده لوازم آرایشی چینی

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی اینستاگرام

WhatsApp Icon