فروش عمده لوازم آرایشی

شامپو کراتینه بدون سولفات کامان ، نمایندگی کامان

حجم محصول 400میل می باشد. ، ویژگی ها:آبرسان, تقویت کننده, مناسب موهای آسیب دیده ، فاقد سولفات مناسب استفاده خانوم ها، مناسب استفاده سن 15به بالا کد وزارت بهداشت 6260623341360 ،کامان (Come on) برند سوئیسی است
120000
حداقل سفارش 2
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

نمایندگی محصولات کامان در بازار بزرگ تهران :

 

شامپو کراتینه فاقد سولفاد کامان :

 

پیشنهاد پخش ارایشی اجیگل به خریداران عمده محصولات ارایشی و بهداشتی ، حتما سعی کنید از محصولات کامان در گالری خود استفاده کنید زیرا این برند سوِیسی مدتی است جز پرفروش ترین محصولات بهداشتی ایران قرار گرفته و فروش کامان می تواند موجب اعتبار گالری شما شود در این راستا پخش آرایشی اجیگل با معرفی پرفروش ترین محصولات کامان شما را وارد دنیای زیبا و پرفروش می کند.

 

 ویژگی های شامپو کراتینه بدون سولفات کامان :

شامپو کراتینه کامان مدل هیر واتر یکی از بهترین شامپو ها مناسب موهای اسیب دیده می باشد شامپو کراتینه میتواند موجب باز سازی و تامین رطوبت کامل پوست شود و میتواند وزی وگره موها را به صورت کامل برطرف کند، شامپو کراتینه کامان پروتیین و ویتامین مورد نیاز مو ها را تامین میکند و موجب ماندگاری رنگ مو میشود و در ترکیبات خود از مواد شیمیایی نیز استفاده نکرده.

 

شامپو کراتینه کامان برای خانوم هایی که موهایشان در اثر عوامل مختلف خشک شده یا آسیب دیده است و کراتین موهای خود را از دست داده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید. 

کانال تلگرام آرایشی اجیگل همراه با قیمت  . اینستاگرام پخش آرایشی اجیگل با قیمت.

     

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon