فروش عمده لوازم آرایشی

شامپو سیلور ضد زردی | پخش عمده شامپو سیلور

شامپو سیلور اورجینال ضد زردی موهای دکلره شده :
37000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

شامپو ضد زردی برای موهای دکلره شده :

 

موهای بلوند و طلایی در جذابیت خانوم ها بسیار نقش بسزایی را ایفا میکند در بعضی از مواقع همین موهای بلوند با گذشت زمان رنگ اورجینال و  اولیه خود را از دست میدهد ،و به حالی چون رنگ قهوه ای سوخته و یا زنگ زده تبدیل می شود ، علت های زیادی باری این تغییر رنگ توسط متخصصین ارائه شده عوامل محیطی چون نور افتاب ، درجه حرارت محیط، کلر استخر و غیره نقش بسزایی در تغییر رنگ مو های دکلره دارند اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا با استفاده از شامپو ضد زردی سیلور می توانید دوباره موهای خود را به حالت اولیه و بلوند درخشان برگردانید ، فروشگاه اینترنتی اجی گل مرکز تخصصی پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی شامپو ضد زردی سیلور را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار گالری ها و شرکت های پخش لوازم آرایشی قرارمی دهد.

 

چرا شامپو سیلور ،  شامپو ضد زردی سیلور:

 

در دنیای زیبایی و تررکیب رنگ ها هر رنگی یک متضاد برای خود دارد رنگ زرد و بنفش دقیقا متضاد هم دیگر می باشند یعنی شما میتوانید با استفاده از شامپو های ضد زردی سیلور دوباره موهایتان را به حالت اول و درخشان برسانید شامپوهای ضد زردی اصولا دارای موادی به رنگ بنفش می بانشد که می توانند موهای بلوند شما را که بعد از مدتی به زنگ زدگی و رنگ زرد نا فرم تبدیل می شوند به حالت بلوند و درخشان اولیه برگردانند.

 

به این نکته دقت کنید که رنگ بنفش متضاد رنگ زرد است و همین عامل در شامپو های ضد زردی موجب میشود که موهای دکلره به حالت اولیه خود برگردند  .

 

سخنی کوتاه با آرایشگران و متخصصین ترکیب رنگ :

 

در بعضی از مواقع پایه رنگ دکلره به بوری بیش از حد و یا رنگ سفید تبدیل میشود در این شرایط نیازی به  ترس و یا دلشوره نیست شما میتوانید با شامپو ضد زردی و یا شامپو های بنفش ضد زردی این مشکل را به راحتی حل کنید .

 

اصولا شامپو سیلور ها به دوصورت شامپو های معمولی و یا به صورت موس در بازار موجود می بانشد

حتما از شامپوهای بنفش ضد زردی  بر روی پایه های زرد ، زرد نارنجی و زرد خیلی روشن یعنی از شماره ی هفت تا نه دکلره باید استفاده کرد .

لوازم آرایشی ارزان قیمت پرداخت درب منزل 

شرکت پخش عمده محصولات آرایشی :

 

فروشگاه اجی گل اولین وب سایت پخش عمده لوازم آرایشی ارزان قیمت  که موفق به در یافت نماد اعتماد الکترونی از طریق پلیس فتا شده این افتخار را دارد که شامپو ضد زردی سیلور را به صورت عمده در اختیار شما قرار دهد و با کمترین هزینه ارسال در سر تاسر ایران عزیز درب منزل و یا محل کار شما به شما عزیزان  تحویل دهد.

 

عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام               معرفی کانال لوازم ارایشی قیمت مناسب | کانال تلگارم پخش لوازم آرایشی

WhatsApp Icon