فروش عمده لوازم آرایشی

رژ لب مایع گلدار در برند های مختلف |عمده فروشی آرایشی در تهران

دارای 12رنگ زیبا و جذاب ـ ماندگاری طولانی مدت روی لب ها ـ بدون ترک خوردگی روی لب ها ـ تولید شده با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه
13500
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

ویژگی های رژ لب مایع گلدار:

محصولات شرکت اوریفلیم کاملا گیاهی می باشند و در فرمولاسیون آنها از پارابن و عطر های شیمیایی و فلزات سنگین مثل جیوه وجود ندارد. به همین دلیل ایمن و ضد حساسیت است . این رژلب لبها را نرم می کند و خاصیت مرطوب کنندگی  نیز دارد.

این محصول پس از استفاده روی لب حالتی براق را بر جای می گذارند و تمام خانم ها می توانند برای جشن ها و مهمانی ها از این رژلب استفاده کنند. دارای روغن های گیاهی و به هیچ عنوان لبها را پوسته پوسته و خشک نمی کند. ماندگاری طولاتی مدت دارد و تا ساعتها روی لب باقی می ماند بدون پخش شدن به اطراف. شما می توانید این محصول را از پخش عمده آجیگل تهیه کنید.

 رژ لب مایع اوریفلیم در 12 رنگ زیبا و متنوع و طبیعی طراحی شده است که میتوان متناسب با رنگ پوست و نوع آرایش خود رنگ مناسب را انتخاب کرد.

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی درفروشگاه اجیگل :

 

رژ مایع

نحوه استفاده از رژ لب مایع ویولت:

ابتدا خط لب بکشید و محدوده لب خود را مشخص کنید. سپس از وسط لب بالایی شروع کنید و رژ لب را به دو طرف انتهایی لب بکشید و تا گوشه لب اینکار را ادامه دهید و بعد همین روش را برای لب پایین هم انجام دهید. در صورت نیاز به تکرار می توانید دوباره یک لایه از رژلب را روی لبهای خود بکشید.

 

 فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه اینترنتی آجی گل .

 

 

  کانال تلگرام پخش عمده محصولات آرایشی و           همچنین اینستاگرام ارایشی اجیگل  .

 

 

  پخش عمده آرایشی تلگرامفروش عمده آرایشی

 

 

 

WhatsApp Icon