فروش عمده لوازم آرایشی

خط چشم ضد آب و با دوام دوسه | لوازم آرایشی عمده آجیگل

مداد سرمه فلورما، 72ساعته، ضد آب، رنگ مشکی مات، مناسب کشیدن خط چشم و ابرو، تاریخ انقضا برج11سال2022
19000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 :خط چشم ضد آب و با دوام دوسه |  لوازم آرایشی عمده آجیگل

مداد سرمه و خط چشم ضد آب فلورما.

مناسب برای استفاده های روزانه .

مقاوم در برابر تعریق و آب.

ضد حساسیت بدون پخش شدن و ریزش.

کیفت و ماندگاری بسیار بالا .

کشورسازنده چین به سفارش امارات.

خط چشم ضد آب و با دوام دوسه  با کیفتی بسیار عالی و ماندگاری بالا محصول کمپانی فلورما  ، با خاصیت ضد اب بودن آن مناسب استفاده  روزانه می باشد این محصول در برابر تعریق پوست مقاوم بوده و خانوم هایی که پوست چرب و حساسی دارند میتوانند از این محصول به راحتی استفاده کننده .

فروش خط چشم ضد آب و با دوام دوسه  :

این محصول برای شما که به عنوان یک غرفه دار یا ادمین پیج های فروش لوازم آرایشی از ما خرید میکند دارای حاشیه سود بالایی می باشد بسته بندی و کیفیت  مداد سرمه فلورما بسیار بالا یوده همچنین قیمت تک این محصول بین 45تا90متغیر است شما با قیمتی که از ما میخرید میتوانید تقریبا حدود صد درصد سود خالص را روی این محصول برای خود درنظر بگیرید.

خط چشم ضد آب و با دوام دوسه |  لوازم آرایشی عمده آجیگل

لوازم آرایشی عمده  :

این روزها خرید عمده لوازم آرایشی جز یکی از سرچ های پرتکرار گوگل شده و این نشان دهنده بازار وسیع و کاربران زیادی می باشد که به دنبال سایت ها لوازم آرایشی عمده  هستند سایت هایی با قیمت پخش و امکان خرید به تعداد تک و هزینه ارسال مرقون بصرفه با سرت ارسال بالا.

آرایشی عمده ماهتیکا به عنوان یک وب سایت تخصصی فروش و پخش محصولات آرایشی بهداشتی در بازار بزرگ تهارن تمام تلاش خود را نموده تا لوازم آرایشی را با قیمتی عمده ، ارزان و امکا انتخاب به تعداد حداقل برای شما فراهم نماید  همچنین در این مسیر ما با شرکت پستکس قرار داد حمل کالا را امضا نمودیم پستکس یک شرکت خصوصی متعلق به پست ملی ایران می باشد که مرسولات ما را با سرعت بالا بهتمام نقاط ایران ارسال میکند ، البته با قیمتی ارزان و هم طراز پست ملی.

 

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

 

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی لوازم ارایشی در تهران اینستاگرام 

 

 

 

 

WhatsApp Icon