فروش عمده لوازم آرایشی

بادی اسپلش خوشبو و فانتزی آنی لیدی | پخش بادی و اسپری

بادی اسپلش دخترانه ،برند آنی لیدی ،140میل ،رایحه فانتزی و خنک دخترانه مناسب تابستان ،رفع بوی ناهنجار تعریق قیمت در حراج ، بسته بندی زیبا و دخترانه قیمت خرید 6عدد 45 در صورت خرید 12عدد 40
45000
کاهش قیمت- مقداری بیشتری سود می کنید
تعداد12+
قیمت40000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

بادی اسپلش خوشبو و فانتزی  آنی لیدی | پخش بادی و اسپری :

 

شیرین و خنک
رایحه ادکلنی،میوه ای
کاهش میزان تعریق
مرطوب کننده و ابرسان
رفع بوی بد بدن
ماندگاری و پخش بوی مناسب
فاقد مواد مضر شیمیایی
عدم ایجاد حساسیت
برگرفته از عطر موگلر الین
مناسب برای بعد از استحمام، قبل و بعد از ورزش
شاداب کننده و طراوت بخش
حجم140میل

 

بادی اسپلش چیست:

بادی اسپلش یا اسپری بدن، یکی از محصولاتی است که برای حفظ بهداشت و تمیزی بدن استفاده می‌شود. اما علاوه بر تمیز کردن بدن، بسیاری از مردم از بادی اسپلش هم به دلیل بوی خوبی که به بدن می‌بخشد استفاده می‌کنند.

اما باید به یک نکته مهم توجه کرد که بوی خوشبو  بدن با بوی بد بدن متفاوت است. بوی خوش بدن ممکن است به دلیل استفاده از عطر و ادویه جات و همچنین تغییرات در عرق و تعریق بدن به وجود آید. اما بوی بد بدن معمولا به دلیل عدم رعایت بهداشت شخصی و عدم تمیزی بدن است.

بنابراین، استفاده از بادی اسپلش می‌تواند به حفظ بهداشت و تمیزی بدن کمک کند و همچنین به بهبود بوی بدن کمک کند، اما باید مراقب باشید که از محصولاتی با بوی خوشبوند به جای محصولاتی با بوی بد استفاده کنید.

8384

بادی اسپلش خوشبو و فانتزی  آنی لیدی | پخش بادی و اسپری :

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی  و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره.

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

 

پخش عمده لوازم آرایشی اورجینال اینستاگرام .        کانال پخش عمده لوازم آرایشی تهران  .       کانال تلگرام محصولات آرایشی 

 
WhatsApp Icon