فروش عمده لوازم آرایشی

اسپری فیکساتور و پرایمر فانتزی

این محصول سرشار از عصاره خیار بوده که از بروز آکنه و جوش در پوست صورت جلوگیری میکند.دارای خاصیت آبرسانی بوده و به دلیل داشتن ویتامین و مواد معدنی مرطوب کننده پوست نیز هست و مناسب انواع پوست. دارا ی ماندگاری طولانی مدت و همچنین تثبیت کننده آرایش است و هیچگونه چسیندگی روی پوست باقی نمی گذارد.
48000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

اسپری فیکساتور مک:

 دارای خاصیت آبرسانی پوست، ویتامین و مواد معدنی به همراه عصاره ی خیار است. اسپری فیکساتور مک پس تمام شدن آرایش استفاده می شود و پوست صورت را لطیف و نرم کرده و مانع از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست می شود. فیکساتور آرایش مک موجب تثبیت وماندگاری آرایش و پوست را یکدست می کند. فیکساتور مک خاصیت آبرسانی دارد و پوست را ملایم  می کند و میتوان به همراه محصولات دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فیکساتور مک آرایش صورت را بهبود می بخشد و پوسته آسیب دیده را ترمیم می کند. برای تهیه فیکساتور مک اصل به فروشگاه آجیگل مراجعه کنید.

توضیحات اسپری فیکس مک :

آبرسانی پوست 

بافتی سبک 

ضد جوش و آکنه سرشار از مواد معدنی و ویتامین

حاوی عصاره خیار

ایجاد حس شادابی پوست

افزایش لطافت پوست

فروش عمده محصولات آرایشی در فروشگاه اینترنتی آجیگل :

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای استفاده از اسپری فیکس مک  :

اسپری را به فاصله از صورت خود نگه داشته و آن را آرام روی پوست خود اسپری کنید. می توانید از این محصول به تنهایی و یا به همراه سایر محصولات استفاده کنید. ابتدا کرم پودر را روی پوست خود زده و سپس با استفاده از فیکساتور پوست خود را مرطوب کرده. اما اگر می خواهید برای سایه های خود استفاده کنید پس از اتمام سایه خود با براش خود را با این فیکساتور مرطوب کرده و به آرامی پشت پلک ها بزنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام لوازم آرایشی آجیگل

کانال تلگرام پخش عمده لوازم آرایشی آجیگل

       

WhatsApp Icon