فروش عمده لوازم آرایشی

کرم پودر فلورمار شیشه ای|flormar |پخش عمده محصولات آرایشی

پوشانندگی کامل پوشش دهی نرم و یکدست نمای طبیعی دارای ترکیبات طبیعی شادابی پوست متعادل کننده ی رطوبت پوست ماندگاری بالا مناسب استفاده روزانه رنگ بندی متنوع بدون احساس سنگینی روی پوست
172000
حداقل سفارش 5
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

کرم پودر فلورمار flormar:

مناسب پوستخشک , مختلط
مزایاماندگاری بالا , آبرسان , مقاوم در برابر محو شدن , محو کننده لکه های تیره , anti aging , مرطوب کننده , ضد تعریق و رطوبت , محافظت از پوست در برابر آلودگی ها , مقاوم در برابر اکسید شدن
کاورفول , مدیوم
ظاهر نهایی روی پوستمات
فرمولمایع
مواد تشکیل دهندهبر پایه آب , حاوی روغن زیتون
SPF15
مصرفروزانه
ماندگاری12 ساعته
بافتسبک

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که آرایش کردن خود را باآرایشگران سالنی مقایسه کنید.اما چرا کار شما هرچقدر هم تمرین می کنید  مثل آنها نمیشود؟ درست است که بخش مهمی از حرفه ای شدن آرایش شما تکنیک کار است اما دو عنصر اساسی دیگر هم وجود دارد. یکی کیفیت مواد و لوازم آرایشی و دیگری تناسب مواد آرایشی با نوع و رنگ پوستتان است. میک آپ آرتیست های حرفه ای مواد و لوازم آرایشی بر اساس نوع پوست شما انتخاب میکنند.

 

8522

 

فروشگاه اینترنتی اجیگل به عنوان وبسایت فروش عمده لوازم آرایشی کرم پودر فلور مار اسموت تاچ را در سه رنگ متنوع عرضه میکند تا مشتریان عزیز بتوانند بر اساس نیاز خود آن را انتخاب کنند.

 

فروشگاه اینترنتی اجیگل مرکز پخش عمده لوازم آرایشی در بازار تهران :

نحوه استفاده از کرم پودر فلورمار:

ابتدا کرم پودر فلورمار اسموت تاچ را به میزان کافی به صورت نقاط نزدیک و ریز روی پوستتان بگذارید و سپسس ماساژ دهید تا کاملا پخش شود . میتوانید برای پخش کردن آن از پد آرایشی استفاده نمایید .

 

 

 

WhatsApp Icon