فروش عمده لوازم آرایشی

پنکک دوسه ضد آب باکیفیت های کپی | پخش آرایشی

بهترین گزینه برای پوست های چرب و خشک پنکک دوسه دارای ماندگاری بسیار بالا می باشد پوشش پنکک دوسه اصلی بسیار بالا می می باشد از تعریق پوست جلوگیری می کند و فاقد چربی می باشد دارای بافتی نرم وظریف می باشد پخش آرایشی اجیگل موجود در بهترین شماره شماره یک و دو..قیمت60 در صورت خرید 12عدد 55
60000
کاهش قیمت- مقداری بیشتری سود می کنید
تعداد12+
قیمت55000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 :پنکک دوسه بادوام پخش آرایشی اجیگل 

 

پنکک دوسه ضد اب و یکی از با کیفیت ترین محصولات ارایشی موجود در پخش آرایشی اجیکل می باشد.

پنکک دوسه ،آرایشی صاف و یک دست به شما می بخشد.

دارای انواع ویتامین مورد نیاز برای پوست می باشد.

پنکک دوسه مناسب پوست خشک و چرب است.

 

فروشگاه اینترنتی اجیگل به عنوان اولین وب سایت پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی که موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک شده محصول جدید و حرفه ای را به نام پنکک دوسه به شما معرفی میکند و برای خانوم های که پوستی حساس دارند و در انتخاب محصولات آرایشی مخصوصا پنکک صورت بسیار دقت میکندد مناسب می باشد .

 

پنکک دوسه مناسب انواع پوست خشک و چرب می باشد در دنیای آرایش امروز برند دوسه جز محصولات حرفه ای و لاکچری می باشد و متاسفانه از نام این برند بسیار سوء استفاده می شود و مدل تقلبی پنکک دوسه در بازار بسیار زیاد شده .

 پنکک دوسه ضد آب  باکیفیت های کپی | پخش آرایشی

پنکک دوسه های کپی : 

پنکک دوسه برای پوست چرب  با یک فرمولاسیون ویژه، جلوه ای مات و طبیعی بر روی پوست صورت ایجاد می کند فروشگاه اینترنتی اجی گل  به عنوان یک مرکز پخش عمده محصولات آرایشی  این محصول را به عنوان یکی از بهترن مارک های پنکک در ایران معرفی میکند ، پنکک دوسه بسیار با دوام و دارای پوشش دهی بسیار بالا می باشد و همچنین بعد از استفاده بسیار بر روی پوست می ماند ، شما میتوانید از پننکک دوسه برای آرایش عروس به عنوان یک آرایش حرفه ای و همچنین برای آرایش روزانه استفاده کنید.

 کند.

 

پنکک دوسه ضد آب  باکیفیت های کپی | پخش آرایشی 

 

 

 

پنکک دوسه های کپی:

 

پنکک دوسه بادوام با یک فرمولاسیون ویژه، جلوه ای مات و طبیعی بر روی پوست صورت ایجاد می کند فروشگاه اینترنتی اجی گل  به عنوان یک مرکز پخش عمده محصولات آرایشی  این محصول را به عنوان یکی از بهترن مارک های پنکک در ایران معرفی میکند ، پنکک دوسه بسیار با دوام و دارای پوشش دهی بسیار بالا می باشد و همچنین بعد از استفاده بسیار بر روی پوست می ماند ، شما میتوانید از پننکک دوسه برای آرایش عروس به عنوان یک آرایش حرفه ای و همچنین برای آرایش روزانه استفاده کنید.

 

 

 

جدید دوسه با فرمول منحصر به فرد و نوینی که در تولید آن به کار گرفته شده، فاقد چربی است و جلوه ای کاملا مات و طبیعی به چهره می بخشد. این محصول علاوه بر کاور بالا و بافت نرم، در مدت زمان طولانی روی پوست باقی مانده و احساس سنگینی ایجاد نمی کند.
این پنکک دوسه دوکاره بوده و با اسفنج خشک یا مرطوب قابل استفاده است. شما می توانید با انتخاب اسفنج خشک پوشش طبیعی و ملایم و با اسفنج مرطوب پوشش بیشتری در سطح پوست خود ایجاد کنید. این محصول به علت دارا بودن سیلیکون، بسیار روان و راحت روی پوست می نشیند و همچنین ضد تعریق بوده و پاک نمی گردد.

 

فروشگاه اینترنتی اجیگل اولین وب سایت پخش آرایشی که موفق به دریافتنماد اعتماد الکترونیک شده. 

پنکک دوسه ضد آب  باکیفیت های کپی | پخش آرایشی 

آموزش استفاده صحیح پنکک دوسه:

 

پنکک یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی است که به عنوان تثبیت کننده آرایش بر روی پوست استفاده می شود. این محصول برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و درخشندگی آن می شود.
پنکک جدید دوسه را می توانید با اسفنج خشک و یا مرطوب هم استفاه کنید، با اسفنج خشک پوشش مناسبی روی پوست خود خواهید داشت ولی اگر بخواهید پوشش بیشتری ایجاد کنید از اسفنج به صورت مرطوب استفاده نمایید.
اسفنج را خیلی آرام به صورت چرخشی از بالای صورت خود به سمت چانه روی قسمت های مختلف پوست خود بکشید.

 

 

 

نظر کارشناسان:

 

پوست صورت بر اثر عوامل مختلفی همچون ترشح بیش از حد چربی، آلودگی های محیطی و… دچار مشکلاتی می شود. بروز آکنه و لک های پوستی فقط بخشی از مشکلاتی هستند که با استفاده از یک محصول نامرغوب آرایشی مانند پنکک می‌تواند به وجود بیاید. پنکک جدید دوسه علاوه بر اینکه هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند، به دلیل دارا بودن پودر تالک، به نرمی و لطافت پوست کمک می کند و مانع از بسته شدن منافذ آن می شود. این محصول همچنین حاوی اکسید آهن می باشد که به حفظ شادابی پوست کمک می کند.

 

 

اینستاگرام ارایشی اجیگل    کانال تلگرام پخش محصولات بهداشتی کامان.   .

 

 

شبکه

 

 

 

WhatsApp Icon