فروش عمده لوازم آرایشی

کیف لوازم آرایشی بزرگ و فانتزی

کیف آرایشی بزرگ دوخت طرح چمدان . روکش درجه یک . زیپ استیل. دارای آستر و دوخت دورو. مناسب کیف آرایش عروس . استفاده های روزانه. و چمدان گریم. همچنین از این محصول می توان به عنوان یک کیف آرایشی مسافرتی نام برد.
تاریخ تحویل: 3-5 days
قیمت قدیم: 6000
65000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

کیف لوازم آرایشی سایز بزرگ  در مدل های دخترانه و فانتزی

 

کیف لوازم آرایشی که در تصویر مشاهده میکنید یکی از پرفروش ترین ها در سایت ما می باشد  می باشد ، کیف آرایشی سایز بزگ به عنوان یک محصول بی نظیر و چند کاره ، برای خانوم هایی که از پخش شدن لوازم آرایشی در کیف های کوچک خسته شده اند برای آرایشگرانی که دنبال یک چمدان گریم حرفه ای می باشند و همچنین برای خانوم هایی که همیشه در سفر هستند و یک کیف لوازم آرایشی مسافرتی می خواهند  این محصول درجه یک و حرفه ای بسیار مناسب می باشد فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز پخش عمده کیف آرایشی می باشد برای خرید تک این محصول می توانید اینجا را کلیک کنید وارد کانال تلرام ما شوید  و یا با شماره 0919308708 تماس حاصل فرمایید .قیمت درج شده محصول در این صفحه بر حسب خرید عمده می باشد .

  خصوصیات کیف آرایشی سایز بزرگ  :

رنگ بندی بی نظیر

طرح های فانتزی ، دخترانه

دارای لایح محافظتی و حالتی ایستاده

دارای زیپ بادوام و سرزیپ درجه یک

مناسب چمدان گریم ،کیف آرایشی عروس،کیف آرایشی مسافرتی ،و آرایش های رزوانه

 

فروشگاه  اینترنتی آجی گل مرکزی است برای فروش عمده و تک لوازم آرایشی و بهداشتی برای مشاهده بیشتر محصولات ،دیدن ویدئو های آموزشی عروس و خود آرایی میتوانید وارد کانال تلگرام لوازم آرایشی ما شوید .

WhatsApp Icon