فروش عمده لوازم آرایشی

پخش عمده عطر جیبی 35میل |خرید عمده عطر جیبی

پخش عطر جیبی استوانه ای برند hermos. در رایحه ادکلنی مردانه و زنانه . دارای خط بوی بالای. دارای ماندگاری طولانی مدت. قیمت پخش 35
38000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پخش عمده عطر جیبی :

پخش عمده عطر جیبی در مدل های متنوع و زیر قیمت بازار در فروشگاه اینترنتی اجی گل.

عطر جیبی استوانه ای که در این پست مشاهده میکنید در رایحه های مختلفی چون شالی آبی مردانه ، کوکو چنل ، بلک اوپیوم ، معبد گرم ، گل یاس ، کول واترر و چندید رایحه معروف دیگر موجود می باشد.

این محصول پرفروش در بسته بندی 24 عددی به شما خریداران عمده عطر جیبی عرض میگردد و قیمت فروش انها در سایت بر حسب قیمت پخش می باشد .

عطر جیبی مدل استوانه ای مناسب انواع سلیقه برای خانوم ها و اقایان است و به گونه ای طراحی شده که در جیب و یا کیف آرایشی شما قرار بگیرید .

هرمس

ماندگار عطر جیبی مدل استوانه ای :

این محصولا درجه یک می باشند و دارای پراکندگی بوی بسیار مناسبی هستند .همچنین شرکت تولید کننده عطر جیبی خود فروشگاه اجی گل می باشد.

عطر جیبی که در این پست به شما معرفی می کنیم برای خانوم ها و اقایانی که همیشه دنبال عطری هستند تا بتوانند با هم و به صورت خانوادگی استفاده کنند بسیار مناسب است، عطر هایی با رایحه بلک افغان و  هرمس برای فصل سرد چون زمستان و پاییز مناسب است و همچنین عطر کوکو و کول واتر برای فصل گرکم سال مناسب می باشد.

 

پخش آرایشی اجیگل تولید کننده عطر جیبی:

 

پخش عطر جیبی در حجم  متفاوتی چون 22میل ، 10 میل و عطر های جیبی 8میل که همگس ساخت کشور عزیز مان ایران می باشد تمامی رایحه های آنها مربوط به شرکت های داخلی می باشد..

فروشگاه اجی گل اولین وب سایت فروش عمده عطر جیبی ارزان قیمت  که تمامی محصولات را  به صورت مستقیم از شرکت های  تولید کننده عطر جیبی خریداری میکند و بدن واسطه در اختیار شما قرار میدهد همچنین خود فروشگاه نیز از سال 96 اقدام به تولید عطر جیبی نموده ، محصولی که در این پست مشاهده ی کنید توسط فروشگاه اینترنتی اجی گل تولید شده.با افتخار تولید ایرانی

فروش عمده وارزان عطرهای جیبی :

 

خرید عمده و ارزان عطر جیبی هدف بسیاری از کسانی می باشد که دارای گالری فروش لوازم آرایشی هستند و یا مغازه فروش عطر و ادکلن دارند ،شما می توانید انواع  عطر و ادکلن ارزان قیمت را از ما بخواهید برای دیدن نمونه های بیشتر وارد کانال تلگرام پخش عمده عطر و اکلن اجی گل شوید 

 

 

آرایشی عمده آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی محصولات آرایشی در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

 

 

WhatsApp Icon