فروش عمده لوازم آرایشی

اسپری فیکس و پرایمر بی رنگ مک ،نمایندگی محصولات آرایشی مک IRAN

اسپری فیکس M.A.C تثبیت کننده ارایش ، یک محصول دوکاره هم به عنوان پرایمر قبل آرایش استفاده میشود و هم به عنوان فیکساتور بعد آرایش ، اسپری فیکس مک علاوه بر فیکس کردن آرایش و بالا بردن دوام آرایش روی صورت رطوبت پوست شما را حفظ میکند. سایت فروش عمده لوازم آرایشی مک اوجینال . نمایندگی محصولات آرایشی مک تهران.
48000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 

نمایندگی لوازم آرایشی مک در ایران :

مک 

لوازم ارایشی مک یکی از برند های مطرح  آرایشی و بهداشتی می باشد این محصول  جز برند های لاکچری در دنیای زیبایی و سلامت بشمار می ید. مک در ابتدا فقط برای میکاپ ارتیست های حرفه ای  محصولاتی تولید میکرد اما امروزه اکثر خانوم ها نیز جز طرفداران این برند ارایشی می باشند.

محصولات آرایشی مک ساخت کجاست :

 

لوازم آرایشی و بهداشتی مک در سال ۱۹۸۴میلادی  توسط شخصی  به نام فرانک توسکان  که خود جز میکاپ ارتیست های حرفه ای بود و همچنین  در این مسیر صاحب یک آرایشگاه  به نام فرانک انجلو نیز او را یاری نمود. هدف اصلی این دو نفر تولید محصولات آرایشی بود که در عکاس ها ظاهری شیک و لاکچری داشته باشند   برای همین خودشون دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا ، این عامل موجب شد که استارت تولید یکی از حرفه ای ترین برندهای آرایشی دنیا در یک اتاق کوچک زده شود آنها محصولاتشون رو در همان آرایشگاه به میک آپ آرتیست ها، مدل ها و عکاس ها میفروختند،بعد از گذشت مدتی مدل هرشگاه تخصصی محصولات آرایشی مک در تورنتو کانادا تاسیس شد.

یکی از علت های معروفیت زود هنگام برند آرایشی مک این بود که بجای تمرکز بر روی محصولات مراقبتی بر روی رنگ بندی محصولات تمرکز داشت،در همین راستا رژ لب های مک با رنگ بندی بی نظیر توانست بسیار پرفروش شود و بین هنرمندان و مدل های معروف پرطرفدار شود.

یک علت دیگر که موجب شده برند آرایشی مک بسیار معتبر شود و در بین عموم معرفی شود فعالیت های خیر خواهانه کمپانی آرایشی مک در را مبارزه با ایدز می باشد.

خرید مک توسط کمپانی استی لادر  

در سال 1995 میلادی اتفاق مهمی در شرک لوازم آرایشی مک افتاد ،قسمتی از سهام مک توسط شرکت استی لادر خریداری شد.

 مک با موفقیت هایی که در تولید محصولات با کیفیت داشت، در خانواده لوازم آرایشی استی لادر قرار گرفت و در حال حاضر در بیش از ۱۰۵ کشور محصولاتش به فروش میرسد. مک همچنان روند رو به رشد خودش را با تولید بیش از ۵۰ کالکشن در هر سال ادامه میدهد و توانسته پاسخگوی نیاز همه مشتریان خود از میک آپ آرتیست های حرفه ای گرفته تا افراد معمولی.

ست کامل لوازم آرایشی مک :

نمایندگی لوازم آرایشی مک تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محصولات آرایشی مک  در تمامی جوانب آرایشی و بهداشتی جز پرفروش ترین ها در ایران و دنیا محصوب می شود و با معرفی محصولاتی جدید توانسته در دنیای لوازم آرایشی یک انقلابی راه بی ندازد شاید از مک فقط کرم پورد و پنکک مک را بشناسید اما باید بگوید کرم نرک ننده مک جو ضد آفتاب های مک  بسیار با کیفیت بوده .

 :

ست کامل لوازم آرایشی مک :

  در این پست شما را با  ست کامل لوازم آرایشی مک اشنا می کنیم ::

کرم پورد استودیو فیکس مک :

 کرم پودر استودیو فیکس مک  کرم پودر مناسب پوست خشک و چرب با خاصیت ضد آفتاب و کنترل کننده چربی پوست و ماندگاری بالای 8ساعته دارد. کرم پودر استودیو فیکس مک بهترین محصول جهت آرایش روزانه و گریم های حرفه ای می باشد.

نمایندگی مک تبریز 

کرم پودر تیوپی مک سری پرو لانگر ضد آب :

 

کرم پودر تیوپی مک سری پرو لانگر محصولی ضد آب و با پوشش دهی بسیار بالا می باشد این محصول کاملا ضد آب بوده  و ماسب پوست های چرب می باشد، حتما کرم پودر های مک را از نمایندگی محصولات آرایشی مک خریداری کنید زیرا مدتی است که محصول مشابه اما با کیفیت پایین در بازار بسیار زیاد شده.

نمایندگی محصولات مک تبریز 

 

MAC PRO LONGWEAR NOURISHING WATERPREOOF FOUNDATION

ریمل ماسکا را مک :

 

ریمل ماسکارا مک بدون بو و با  دوام بالا ، ریمل ماسکارا مک هم یک ریمل بلند کننده و هم یک محصول حجم دهنده می باشد ، فروشگاه اینترنتی اجی گل اولین وب سایت پخش عمده محصولات آرایشی مک در ایران می باشد.

 اسپری اب مینرال مک :

 

این اسپری که جز محصولات محافظ کننده پوست می باشد  افزایش ضریب ابرسانی به پوست را بالا می برد و موجب می شود پوست صورت از خشکی و ترک در امان بماند اسپری مک مینرال موجب جوانی و شادابی پوست صورت شما می شود ، نمایندگی محصولات آرایشی مک در تهران این محصول را با کیفت اورجینال در اختیار شما قرار میدهد.

پرایمر فیکس کننده آرایش مک :

این محصول یک زیر ساز عالی و در جه یک برای قبل ارایش می باشد که  علاوه بر یکدست کردن آرایش موجب دوام آن نیز می شود.

 کانسیلر پرو لانگ برند مک :

کانسیلر پرو لانگ مک با فرمولاسیون ویژه و دارا بودن تراکم رنگی بالا ، که ازده سری رنگ تشکیل شده و دارای 15ساعت ماندگاری می باشد.

کانسیلر مک به راحتی سیاه دور چشم را برطرف میکند.

کانیلر مک برای آرایش روزانه بسیار ممفید می باشد.

خط چشم مایع ماژیکی مک :

خط چشم کاسه ای مک :

رژ لب های جامد مک :

رژ لب مایع مک :

برق لب مک:

پنکک مک :

نمایندگی محصولات آرایشی مک :

 

فروشگاه اینترنتی آجی گل وب سایت پخش عمده محصولات آرایشی مک تمامی محصولات این برند کانادایی را به شرط اورجینال بودن در اختیار شما قرار میدهد و در هنگام خرید کارشناسان ما روش تشخیص محصولات مک اورجینال از تقلبی را به شما آموزش می دهند ، نمایندگی محصولات آرایشی مک تهران به ادرس بازار بزرگ کوچه مرئی پاساژ افتاب .

فروشگاه اینترنتی آجی گل

  

برای خرید محصولات آرایشی اورجینال برند مک میتوانید از طریق سای اجی گل که نمایندگی محصولات آرایشی مک در تهران می باشد اقدام به خرید کنید و یا وارد کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی ما شوید.

 

 

 

 

کامال تلگرام محصولات آرایشی مک :

 

 

 

 کامال تلگرام لوازم آرایشی :

 

 

 

اینستاگرام لوازم آرایشی :

 

 

 

WhatsApp Icon