فروش عمده لوازم آرایشی

شیر پاکن سوپاکس| نمایندگی محصولات آرایشی بهداشتی سوپکس |

نمایندگی فروش محصولات بهداشتی سوپاکس در تهران . شیر پاکن سوپکس مناسب انواع پوست خشک و چرب. دارای کد بهداشتی و سیب سلامت. فرموله شده در کشور فرانسه. شماره مجوز غذا و دارو : 56/16741
25000
حداقل سفارش 3
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

نمایندگی محصولات بهداشتی سوپکس :

شیر پاکن سوپکس :

شیر پاکن سوپکس | پخش محصولات سوپکس 

شیر پاکن 200میل سوپاکس با دارا بود فرمولاسیون خاص توانسته در میان خانوم های ایرانی بسیار محبوب شود ودر مدت زمان کوتاهی جز یکی از پرفروش ترین ها در ایران باشد 

،دلایل فروش بالای این محصول و همچنین محبیوبیت آن را به صورت خلاصه برای شما توضیح میدهیم شاید بعد از مطالعه شما هم جز یکی از طرفداران شیر پاکن سوپاکس شوید..

شیر پاکن سوپاکس بسیار زیبا و همچنین با بسته بندی مناسب طراحی شده که میتوانید به راحتی آن را حتی در کیف آرایشی خود جا دهید.

 شیر پاکن سوپاکس دارای روغ« گلیسیرین می باشد که مناسب پوست های خشک و چرب است  ، اصولا خانوم هایی که دارای پوست چرب می باشند بعد از استفاده شیر پاکن صورتشان جوش می زند و خانوم هایی که دارای پوست خشک می باشند بعد از استفاده شیر پاکن چربی روی پوست انها کاملا از بین میرود و این عامل موجب میشود که پوست صورتشان ضعیف شود و در مدت طولانی پیری زودرس به سراغشان می آید ، اما شیر پاکن سوپاکس با دارا بود روغن گلیسیرین گیاه الورا و عصاره زیتون بهترین شیر پاکن برای پوست های خشک و چرب می باشد ، شیر پاکن سوپکس به عنوان یکی از بهترین شیر پاک های فروشگاه اینترنتی اجی گل می باشد..

شیر پاکن سوپکس | پخش محصولات سوپکس

شیر پاکن صورت چیست و چه کاربردی دارد : 

شیر پاکن یک محصول بهداشتی برای مراقبت از پوست صورت شما در مقابل الودگی های محیط و همچنین ترمیم  سلول های آسسیب دیده پوست بعد از استفاده محصولات آرایشی می باشد  در ترکیبات شیر پاکن از مواد شیمیایی کمتری استفاده می شود به همین دلیل شیر پاکن بسیار مناسب و یکی از بهترین گزینه های شستشوی صورت می باشد .

 

شرکت پخش آرایشی بهداشتی در تهران :

پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی آجی گل به عنوان یک شرکت پخش آرایشی بهداشتی در تهران این افتخار را دارد که نمایندگی پخش محصولات بهداشتی سوپکس را در اختیار داشته باشد و تمامی محصولات برند سوپکس را به قیمت عمده در هر کجای ایران ،عراق، و افغانستان به شما تحویل دهد.

 

 

 

 

ارایشی بهداشتی عمده اجیگل در تلگرام . اینستاگرام پخش آرایشی اجیگل با قیمت عمده.

 

      مجازی

WhatsApp Icon