فروش عمده لوازم آرایشی

موادکاشت ناخن برند inm آمریکا -خرید عمده مواد کاشت ناخن

بهترین مارک مواد کاشت ناخن inm - فروشگاه آجی گل مرکز فروش مواد کاشت ناخن برند Inm در تهران خرید عمده محصولات آرایشی مواد کاشت ناخن
0
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 inm بهترین مارک مواد کاشت ناخن

در سال های گذشته لاک ناخن تنها ابزار زیبایی ناخن بشمار می آمد ،اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات آرایشی و بهداشتی نیزدر اکثر زمینه ها در اکثر زمینه ها دستخوش تغییر شده اند،کاشت ناخن یکی از این موارد است .

کاشت ناخن امروزه به عنوان یک هنر پر درامد هم درمیان آرایشگران و هم میان خانوم ها بسیار طرفدار پیدا کرده و به عنوان یک ابزار زیبایی میتواند یک منبع درآمد خوبی باشد فروشگاه اینترتی آجی گل مرکزفروش عمده محصولات آرایشی تمامی ابزار و وسایل کاشت ناخن را با قیمتی ارزانتر از همه جا و با کیفیت اورجینال به شرط ضمانت در اختیار شما قرار میدهد و با کمترین هزینه به سراسر ایران ارسال می نماید .

موادکاشت ناخن 

  inmمحصولات کاشت ناخن برند

محصولات کاشت ناخن آی ان ام  یکی از پرفروش ترین و معتبرترین مارک کاشت ناخن در ایران می باشد، اما متاسفانه مدتی است عده ای سودجو از نام این برند کاشت ناخن سواستفاده نموده اند و محصولاتی با مارک آی ان ام را وارد بازار نموده اند که هیچ گونه کیفیتی نداشته .برای دریافت آخرین قیمت مواد کاشت ناخن  میتوانید از قسمت تماس با ما  وب سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

 

 بهترین برند کاشت ناخن

مواد کاشت ناخن آی ان ام آمریکا را میتوان بهترین در این حوزه دانست زیرا این برند کاشت ناخن موفق به دریافت نشان بهداشت کشور آمریکا شده شده. 

 

 inm قیمت مواد کاشت ناخن 

برای دریافت آخرین قیمت محصولات کاشت ناخن میتوانید وارد کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی آجی گل شوید.

با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید09193087108

در قسمت تماس با ما اطلاعات تماس برای شما قرار داده شده است

قیمت مواد کاشت ناخن inm آمریکا  بروز می باشد خواهشا تماس بگیرید

 

 inmلیست مواد کاشت ناخن مارک  

 :inm مواد کاشت ناخن

  پودر کاشت ناخن، لیکوئید، پرایمر ، ضدقارچ، روغن، چسب،  می باشد که در ادامه توضیحات مختصری هم در مورد نحوه کار و اصول استفاده از این محصولات را دراختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

 

 inmپودر کاشت ناخن برند

پودر کاشت ناخن یکی از پرمصرف ترین محصولات در حوزه کاشت ناخن می باشد این محصول به عنوان پایه بسیار مهم بوده و نقش بسزایی در زیبایی و استحکام ناخن  دارد بر همین اساس انتخاب پودر کاشت ناخن بسیار مهم است و باید سعی شود بهترین پودر کاشت ناخن را خریداری کنیم.

پودر کاشت ناخن برندINM  از دو رنگ هلویی و سفید تشکیل شده  این محصول ناخن های شما را بسیار محکم میکند و استقامت بالایی داردبرای استفاده از پودر کاشت ناخن باید آن را بایک محلول ویژه ترکیب نمایید تا حالتی خمیری تشکیل شود که رنگ آن در پودر کاشت ناخن هلویی حالتی کرمی و در پودر کاشت ناخن سفید حالتی شیری دارد ،لازم است به این نکته  به عنوان آموزش برای کسانی که این مطلب را میخوانند یاداور شویم که نسبت محلول به پودر 2به یک است یعنی محلول بیشتر از پودر بکار میرود سعی کنید این ترکیب را درمحیطی با دمای مناسب تهیه نمایید.

 

 inmلیکوئید کاشت ناخن برند 

لیکوئید کاشت ناخن یکی از تخصصی ترین و اصلی ترین مواد در کشات ناخن می باشد که نقش مهمی را در زیبایی و رنگ ناخن ایفا میکنند 

لیکوئید کاشت ناخن برند جز پرفروش ترین و بهترین مواد کاشت ناخن است  و بعد از ترکیب شدن با پودر مورد استفاده قرار میگیرد.

از خصوصیات لیکوئد خوب میتوان به این  نکته اشاره کرد که بعد از استفاده ناخن هاس شما رنگ زردی به خود نگیرد، و باید رنگ شفافی داشته باشد.

لیکوئید کاشت ناخن برندinm  با سرعت بسیار بالایی ترکیب میشود.

 

 inm مواد ضد قارچ کاشت ناخن 

در ابتدا کار کاشت ناخن باید سعی شود حتما ناخن را تمیز نگه  داشت زیرا امکان رشد قارچ بسیار زیاد است، زیرا کاشت ناخن موجب میشود که ناخن های طبیعی شما مدت زیادی در زیر این مواد قرار گیرد و از فرایند اصلی مانند نور خورشید و اکسیژن که موجب سلامتی ناخن میشود بهره ای نبرند، برای همین باید سعی شود قبل از کاشت ناخن را از هر گونه چربی و مواد قارچی تمیز نگه داشت تا برای کاشت اماده شود.

مواد ضد قارچ کاشت ناخن همیشه جز اولین موارد در این حوزه می باشد و باید سعی شود که بهترین مواد ضد قارچ کاشت ناخن  استفاده شود،محلول ضد قارچ برند آی ان آم یکی از بهترین ها می باشد.استفاده از محلول ضد قارچ در کاشت ناخن موجب آماده سازی ناخن برای یک کاشت حرفه ای و همچنین ماندگاری بالای رنگ نیز میشود پس هیچگاه  مواد کاشت ناخن برند  فراموش نشود.

 

خصوصیات مواد ضد قارچ کاشت ناخن به صورت خلاصه 

یک پاک کندده سطح ناخن با تاثیر بسیار بالا می باشد،بهترین محصول باری جلوگیری از قارچ  در زمان کاشت ناخن است، یک ضد عفونی کننده است ، از رشد باکتری و مواد مضر جلوگیری می کند، چربی های طح ناخن را به راحتی پاک میکند.

 inm فروشگاه آجی گل مرکز فروش مواد کاشت ناخن برند

 

پخش آرایشی آجیگل اولین وب سایت تخصصی فروش محصولات بیو آکوا.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال عمده فروشی لوازم ارایشی  . عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon