فروش عمده لوازم آرایشی

ادکلن تستر -عطر و ادکلن ارزان - فروش عمده عطر و ادکلن ارزان قیمت

ادکلن صد میل تستر. در رایحه ادکلن های خشبو مانند کوکو چنل ،212زنانه، 212مردانه ،سکسی ،سلطان ،گوچی، بلو چنل ، و غیره حداقل تعداد خرید 8عدد می باشد،و از تمام رایحه های زنانه و مردانه به صورت جور به شما میدهیم.
45000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

خرید عمده عطر و ادکلن ارزان قیمت :

پخش ادکلن تستر

 

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکزخریدعمده لوازم آرایش و بهداشتی اقدام به راه اندازی مسیر جدیدی در فروش عمده لوازم ارایشی و بهداشتی  نموده ، مدیران فروشگاه بعد از بازخورد های متعدد  که از نیاز بازار گرفته اند تصمیم به واردات مستقیم انواع عطر و ادکلن مردانه و زنانه نموده اند همچنین ما توانسته ایم با شرکت های تولید کننده عطر وادکلن ایرانی نیز به تفاهمی در خصوص فروش محصولات آنها در وب سایت به صور مستقیم برسیم.

:فروش عمده ادکلن ارزان 

 

در وب سایت فروشگاه اینترنتی آجی گل انواع محصولات آرایشی ارزان قیمت به صورت مستقیم و با حذف واسطه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته در این راستا مدتی کوتاهی نیز از این میگذرد که مااقدام به فروش عمده ادکلن ارزان قیمت نموده ایم عکس هایی که در این صفحه مشاهده میکنید توسط گروه طراحی گرفته شده و به صورت انحصاری متعلق به ادکلن های ارزان قیمت فروشگاه اجی  گل می باشد ، فروش عمده ادکلن ارزان قیمت فقط در آجی گل.

فروش عمده ادکلن در بازار تهران:

  1. فروش عمده ادکلن در بازار تهران ،بازار مرکزی تهران واقع در خیابان پانزده خرداد یکی از مراکز فروش و پخش ادکلن و عطر در ایران می باشد چه بسااین بازار بتواند نیاز عطر کشور های همسایه را نیز برطرف کند ،برای خرید عمده عطر وادکلن حتما مسیرتان به این بازار خورده ما توانسته ایم بازار بزرگ تهران را از طریق وب سایت فروشگاه به خانه های شما بیاوریم فقط کافیست برای دیدن انواع عطر و ادکلن ارزان قیمت وارد کانال تلگرام آجی گل شوید و یا با شماره های 09193087108 تماس حاصل فرمایید.لینک کانال تلگرام محصولات آرایشی ارزان قیمت.

 

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام تخصص فروش عمده عطر ادکلن  . پیج فروش عمده عطر و ادکلن در اینستا .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon