فروش عمده لوازم آرایشی

رژ مدادی نوت ، پخش عمده آرایشی بهداشتی

- حاوی رنگدانه های غنی - ماندگاری طولانی طولانی مدت تا 24 ساعت - پوشش کاملایکدست و کامل - نرم و روان - دارای تنوع رنگی عالی
11000
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 

رژ مدادی اتود:

 

رژ مدادی اتود 

این محصول دارای رنگدانه های غنی با تنوع رنگی 12 رنگ متفاوت جمله قهوه ای، قرمز، گلبهی و … مناسب برای هر نوع سلیقه و هر رنگ پوستی است.

 

پوشش دهی این محصول کاملا یکدست است و جلوه ای مات بر روی لب های شما ایجاد میکنند. همچنین ماندگاری طولانی مدت  داشته به طوریکه بعد از استفاده از آن به تمدید مدام نیازی نداشته تقریبا تا 24 ساعت با کیفیت اول باقی می ماند.

 

پخش لوازم آرایشی بهداشتی آجیگل :

 

رژ مدادی اتود

 

این رژ لب مدادی بسیار نرم و روان است به طوریکه استفاده از آن بسیار راحت است و زیبایی لب های را دو چندان می کند و آرایشی بی نقص را به ارمغان می آورد. این محصول با فرمولاسیونخاصی که دارد از خشکی لب جلوگیری کرده و باعث ترک و خشکی لب های شما نمی گردد. برای انتخاب یک رژ لب مدادی خوب بهتر است ابتدا به رنگ پوست خود دقت کنیم اگر رنگ پوستمان روشن است از طیف رنگی قرمز و اگر رنگ پوستمان گندمی است از طیف رنگی نارنجی، گلبهی و قهوه ای استفاده کنیم.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام لوازم آرایشی آجیگل

کانال تلگرام پخش عمده لوازم آرایشی آجیگل

 

 

 

      

 

WhatsApp Icon