فروش عمده لوازم آرایشی

استند رژ مدادی |استند رژ مدادی دزر برند مودا،دوسه اسنس

هر استند شامل 144عدد رژمدادی معادل 12جین میباشد. - حاوی رنگدانه های غنی - ماندگاری طولانی طولانی مدت تا 24 ساعت - پوشش کاملایکدست و کامل - نرم و روان - دارای تنوع رنگی عالی هر استند دو ملیون پانصد هزار هر رژ دانه ای ۱۷.۳۰۰ مداد درجه یک
2800000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

استند رژ مدادی |استند رژ مدادی دزر برند مودا،دوسه اسنس :

برند اوریفلیم در بین بانوان به علت کیفیت مناسب مورد استقبال قرار گرفته است. این برند محصول کشور سوئد بوده و در زمینه لوازم آرایشی جایگاه ویژه ای دارد.

این محصول دارای رنگدانه های غنی با تنوع رنگی 12 رنگ متفاوت جمله قهوه ای، قرمز، گلبهی و … مناسب برای هر نوع سلیقه و هر رنگ پوستی است.

پوشش دهی این محصول کاملا یکدست است و جلوه ای مات بر روی لب های شما ایجاد میکنند. همچنین ماندگاری طولانی مدت  داشته به طوریکه بعد از استفاده از آن به تمدید مدام نیازی نداشته تقریبا تا 24 ساعت با کیفیت اول باقی می ماند.

 

8258

پخش لوازم آرایشی بهداشتی آجیگل :

 

این رژ لب مدادی بسیار نرم و روان است به طوریکه استفاده از آن بسیار راحت است و زیبایی لب های را دو چندان می کند و آرایشی بی نقص را به ارمغان می آورد. این محصول با فرمولاسیونخاصی که دارد از خشکی لب جلوگیری کرده و باعث ترک و خشکی لب های شما نمی گردد. برای انتخاب یک رژ لب مدادی خوب بهتر است ابتدا به رنگ پوست خود دقت کنیم اگر رنگ پوستمان روشن است از طیف رنگی قرمز و اگر رنگ پوستمان گندمی است از طیف رنگی نارنجی، گلبهی و قهوه ای استفاده کنیم.

 

 

استند رژ مدادی |استند رژ مدادی دزر برند مودا،دوسه اسنس :

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت خرید عمده لوازم آرایشی اورجینال و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره.

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

پخش عمده لوازم آرایشی اورجینال اینستاگرام .        کانال پخش عمده لوازم آرایشی تهران  .       کانال تلگرام محصولات آرایشی 

      

WhatsApp Icon