فروش عمده لوازم آرایشی

اسپری رکسونا خرید عمده ، نمایندگی پخش عمده اسپری رکسونا | قیمت عمده اسپری رکسونا

اسپری بدن رکسونا ۲۰۰ میل با فرمولی منحصور به فرد و با بالاترین استاندار های جهانی مناسب انواع گروه سنی فروش به صورت رندوم (فروش به صورت زنانه و مردانه )، فروشگاه اینترنتی اجی گل نماینده فروش عمده اسپری رکسونا و نمایندگی پخش رکسونا قیمت 119حداقل خرید 12عدد جور
قیمت قدیم: 1550000
139000
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پخش عمده اسپری رکسونا مدل مردانه :

اصولا عرق کردن یکی از فرایند طبیعی بدن هر انسانی می باشد و هدف  از استفاده اسپری های ضد تعریق رکسونا  کمک به کاهش مقدار تعریق روزانه می باشد  .

محصولات ضد عرق رکسونا همگی 48ساعته می باشند 

اسپره بدن ضد عرق رکسونا مانند اسپری ضد تعریق و مام  به سختی که شما کار میکنید و در روزهای گرم سال عرق می کنید به شما وفادار است همانند شما سختکوش است و بهترین کیفیت را نسبت به برند های دیگر دارد.

اسپری رکسونا  دارای  دارای فناوری علمی جدید و بسیار پیچیده ای است که بعد از استفاده روی بدن بسیار حرفه ای عمل کرده و حتی در مدل هایی نیز از لباس در مقابل لکه های سفید و زردمحافظت می کند.

نمایندگی اسپری رکسونا :

اسپری رکسونا ساخت کشور ترکیه می باشد و برند ان متعلق به کشور انگلستان می باشد ،که مدت 40سال است به تولید انواع اسپری بدن و ضد تعریق می پردازد . فروشگاه اینترنتی اجی گل  وارد کننده محصولات رکسونا  در ایران می باشد و این محصول را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد. قیمت عمده اسپری رکسونا بر حسب دلار نواسان دارد شمابرای دریافت آخرین قیمت محصولات آرایشی عمده و همچنین  دریافت  اخرین قیمت انواع اسپری عمده ارزان قیمت وارد کانال تلگرام لوازم آرایشی ما شوید.

   

اسپری رکسونا مردانه :

 اسپره بدن رکسونا رنگ سبز  با خصوصیات منحصر به فرد چون استفاده از تکنلوژی موشن سنس و رایحه مطبوع و خنک چوب جنگلی   قیمت درج شده در سایت قیمت عمده اسپری رکسونا می باشد.

رکسونا

نمایندگی محصولات رکسونا در فروشگاه اینترنتی اجی گل .

 

قیمت اسپری رکسونا 

اسپری رکسونا مردانه مدل انرژی زا :

اسپری محافط  در برابر عرق ، با رنگ ابی و استفاده از تکنولوژی موشن سنس هرچه بیشتر فعالیت داشته باشید و عرق کنید این مدل محافظت بیشتری از شما در برابر عرق  ایجاد می کند .

نمایندگی محصولات رکسونا

شماره مستقیم نماینده فروش مستقیم محصولات رکسونا( قیمت عمده اسپری رکسونا ) در تهران :09193087108

 اسپری ضد تعریق رکسونا مدل اسپرت و یا ورزشی 48ساعته  جلوگیری از بو بد هنگام فعالیت طولانی و همچنین منع از مرطوب شدن بدن

عکس اسپری ورزشی

اسپری محافظ  با راحیه دلپذیر مردانه و تند ، این مدل نیز از تکنولوژی موشن اسنس استفاده کرده،فروش عمده اسپری رکسونا در تمامی مدل های مردانه و زنانه ..

طزر

 

اسپری رکسونا  مردانه رنگ ابی اسمانی بسایر خنک کننده می باشد و با تعریق بیشتر احساس خنکی بیشتری به شما میدهدهمچنین دارای عصاره نعنا بوده و یکی از بهترین دئودوران ها برای فصل گرم می باشد .پخش عمده اسپری رکسونا .

:معرفی اسپری بدن رکسونا

اسپری بدن رکو.نا یکی از محصولات محبوب شرکت رکسونا می‌باشد. این اسپری بدون الکل و فاقد هرگونه گاز فشاری ارائه شده است و با توجه به ترکیبات طبیعی خود، مناسب برای انواع پوست‌ها است. این اسپری برای ضد عرق کردن و تب برداشتن بدن استفاده می‌شود و حاوی عصاره‌های گیاهی مانند عصاره‌ی بابونه، روغن نعناع و روغن چای سبز است.

:مزایای استفاده از اسپری بدن رکسونا

  • حفظ خنکی و تازگی پوست: این اسپری با ترکیبات طبیعی خود موجب حفظ خنکی و تازگی پوست می‌شود و به بدن شما احساس راحتی می‌دهد.
  • کاهش تعریق: این اسپری برای کاهش تعریق بدن استفاده می‌شود و به خاطر ترکیبات خود، عرق را از روی پوست جذب می‌کند و باعث کاهش تعریق می‌شود.
  • بوی خوب: بوی خوب این اسپری از ترکیبات طبیعی خود حاصل می‌شود و باعث می‌شود بدن شما بوی خوبی داشته باشد.
  • حاوی ترکیبات طبیعی: این اسپری حاوی ترکیبات طبیعی مانند عصاره‌ی بابونه، روغن نعناع و روغن چای سبز است که به دلیل خواص آنتی‌باکتریال و ضد التهابی خود، به پوست شما کمک می‌کنند.

نحوه استفاده از اسپری بدن رکسونا

  • اسپری را در فاصله‌ی 15 تا 20 سانتی‌متری از بدن خود نگه دارید.
  • پس از رعایت فاصله، اسپری را بر روی پوست بدن خود اسپری کنید.
  • بعد از استفاده، درب اسپری را ببندید و در محل خشک و خنک نگه دارید.

نتیجه‌گیری

اسپری بدن رکسونا با توجه به ترکیبات طبیعی خود، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای ضد عرق کردن و تب برداشتن بدن است. با استفاده از این اسپری، شما می‌توانید پوست خود را تازه و خنک نگه دارید و به بوی خوبی هم دست پیدا کنید. به دلیل ترکیبات طبیعی خود، این اسپری برای انواع پوست‌ها مناسب است و می‌تواند به بهبود وضعیت پوست شما کمک کند.

 

همچنین برای مشاهده محصولات پرفروشی که در حراج هستند اینجا را کلیک کنید :

 

 آجیگل فروش عمده لوازم بهداشتی در تهران  :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon