فروش عمده لوازم آرایشی

اسپره پرستیژ با قیمت پخش عمده | نمایندگی اسپری پرستیژ

پخش عمده اسپری بدن پرستیژ مردانه و زنانه به قیمت کارخانه فروش عمده اسپری بدن پرستیژ در ارزان ترین قیمت با قیمتی در حد درب کارخانه و تحویل با ارزانترین قیمت درب محل کار شما، اسپری بدن حراجی حجم 150میل دارای کد بهداشتی 56/4564
28500
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

اسپری بدن پرستیژ پخش عمده در انواع رایحه ها :

 حجم 150 محصول 150میل.

ضد تعریق و جلوگیری از بوی نامطبوع بدن.

ماندگاری بالا، پخش بوی بسیسار عالی ، مناسب اقایان و خانوم ها.

دارای 24رایحه پرفروش ، مانند: اکلت، گودگرل، شنل، کرید اونتوس.

کابتان بلک، جادور، دیور، اس ای، زن،لاگوست، لاویست،گوچی،ورساچه ، الین.

اسپری بدن  پرستیژ از عرق کردن و بوی بد بدن جلوگیری می کند. این محصول خوشبو کننده بدن بوده و تا مدت طولانی در طول روز احساس تازگی و طراوت به فرد می دهد و برای استفاده روزانه مناسب است.

پرستیژ 

پخش آرایشی اجیگل وارد کننده مستقیم انواع عطر و ادکلن و اسپری :

فروشگاه اینترنتی آجی گل  اولین وب سایت تخصصی پخش عمده لوازم آرایشی و اسپری بدن ارزان قیمت در ایران که موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک شده در این پست اسپری بدن پرستیژ را با قیمت پخش و هزینه ارسال رایگان به شما خریداران عمده لوازم آرایشی معرفی می کند، و به عنوان یکی از پرفروش ترین اسپری های بدن فروشگاه این محصول می تواند جایگاه خوبی در گالری های شیک و همچنین ارزانسرا ها داشه باشد.

اسپری بدن پرستیژ بسیار با کیفیت بوده و همچنین با توجه به قیمت و کیفیتی که دارد مدتی است بسیار پرفروش شده نمایدگی فروش اسپری پرستیژ در ایران شرکت عماد ارا می باشد و فروشگاه اجی گل مدتی است که اسپری بدن پرستیژ را به قیمت کارخانه و بسیار ارزان در خدمت شما قرار می دهد.

 

 

قیمت پخش عمده اسپری پرستیژ: : 

 

قیمت پخش اسپری پرستیژ بسیار ارزان و مناسب بوده و همچنین بسیار با کیفیت می باشد ، اسپری بدن حراجی پرستیژ محصولی مناسب و با حاشیه سود بالا.

4909

فروش عمده اسپری پرستیژ در تمامی رایحه ها | اسپری بدن حراجی :

اسپری بدن ارزان و با کیفیت یکی از نیاز های امروز بازار لوام آرایشی  ایران می باشد اسپری بدن پرستیژ با توجه به تنوع بی نظیر رایحه یکی از معدود برند های اسپری بدن ارزان قیمت می باشد که انواع رایحه های معروف دنیا را به صورت کاملا حرفه ای شبیه سازی نموده این محصول در رایحه دهای زنانه و مردانه معروفی چون لاگوست ،شنل، اونتوس و غیره موجود می باشد فروشگاه اینترنتی اجی گل اولین وب سایت تخصصی می باشد که فروش عمده اسپری پرستیژ را در تمامی رایحه ها و به صورت انتخابی برای شما محیا نموده.

رایحه اسپری پرستیز مردانه :

افوریا ،وود، امریکن کد، الین ، 212،سکسی،تام فورد،وای اس ل ، شنل ،تق هرمس .لالیک،الور،بولگاری،اونتوس،پگاسوس.

رایحه های اسپری پرستیژ زنانه :

وود زنانه ،بلو چنل ، هالووین، جادور،لاگوست،افوریا، الین؛212،شنل

 

همچنین برای مشاهده محصولات پرفروشی که در حراج هستند اینجا را کلیک کنید :

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . پیج لوازم آرایشی عمده  اجیگل در اینستاگرام .

 

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon