فروش عمده لوازم آرایشی

اسپری دوفاز ورد word | پخش ارایشی اجیگل

سرم دوفاز مو کراتینه برند world حجم محصول۲۰۰میل حاوی کراتینه نرم کننده مناسب موهای خشک و فر شده. ترمیم کننده مو. ایجاد اثر ابریشمی روی موها. نرم کننده بسیار موثر مو. این محصول به عنوان سرم ماسک استفاده میشود.هم سرم مو میباشد و هم ماسک مو بدون نیاز به آبکشی. دارای پروانه بهداشت 56/12550 رنگ زرد حاوی کراتین ،بنفش آرگان،،سبز روغن آلموندا
قیمت قدیم: 52000
46000

خرید عمده محصولات بهداشتی و آرایشی :

 

اسپری دوفاز مو محصولی جهت ترمیم و سالم نگه داشتن مو های سر . یکی از بهترین گزینه ها برای صاف کردن موها می باشد ما در این پست بهترین مارک اسپری دوفاز مو را به شما معرفی می کنیم 

سالهای زیبای از اختراع ابزارات برقی جهت صاف کردن مو میگزد حدودا از قرن نوزده هم میلادی انسان ها از اتو مو جهت صاف کردن و فرم دادن به موا استفاده می کردند ابزار های آرایشی دیگری مانند سشوار و بابلیس  علاوه بر صاف کردن و حالت دادن مو موجب  میشود ساقه و ریشه مو در مدت مصرف آسیب ببیند استفاده  از سشوار موجب میشود ریشه های مو سر با حرارت بالایی که از سشوار تولید میشود آسیب ببیند و لایه های محافظتی که موجب تامین رطوبت مو میشوند از بین بروند برای محافظت مو اسپره دوفاز مو ورلد یکی از پیشنهاد های مشاوران ما می باشد همچنین اسپری دوفاز ورلد آلمان موجب ترمیم بافت های آسیب دیده مو نیز می شود و بدون تردید میتوان آن را به عنوان بهترین مارک اسپری دوفاز مو در بازار نام برد .

 

اسپری دوفاز ورد  word     :

 

اسپری دوفاز رنوزیت  یک محصول حرفه ای جهت حالت دادن به مو ها می باشد، اگر قصد استفاده از سشوار و یا اتو مو را دارید حتما قبل آن از اسپری دوفاز مو استفاده کنید این محصول بهداشتی طوری طراحی شده  که با ایجاد یک لایه حفاظتی از تارهای مو در برابر حرارت این ابزارات حفاظت میکند و از موخوره و بیماری های مو جلوگیری میکند همچنین با دارا بودن پروتین و مواد مقوی نیاز ها و مواد مغذی مو را تامین می کند.

همچنین سرم دوفاز ورلد برای ان دسته از خانوم ها که با توجه به آلودگی محیطی ، درخشندگی و صافی مو هایشان را از دست می دهند بهترین انتخاب می باشد.

اسپری دوفاز ورلد در ترکیبات خود از روغنی بنام سیلیکون بهره می بردو همچین هیچ گونه مواد مضری در تریبات اصلی آن وجود ندارد و بعد از هر بار شستشوی موهای سر مورد استفاده قرار میگیرد که موب براق شدن و نرم شدن مو های وز و خشن میشود

 

اسپری دوفاز مو چیست چه مزایایی دارد:

4643

اصولا اسپری دوفاز ورلد و یا هر سرم مو دیگری که دارای یک برند معتر باشد موجب میشود وزی و خشکی مو از بین برود.

اسپری مو ورلد آلمان باعث روشن شدن رنگ در موهای رنگ شده میوشد .

اگر قبل از سشوار از این محصول استفاده شود موجب میشود موها راحت تر حالت بگیرد و همچنین در مقابل گرما سشوار آسیبی به موهای شما نرسد.

 

طرز استفاده از اسپری دوفاز

برایاستفاده اسپری دوفاز  یک تکنیک ساده وجود دارد در مرحله اول قبل استفاده از سرم مودوفاز  باید موها را به صورت آرام با شامپو بشویید  و سعی کنید بعد از این مرحله یک بار هم از شامپو های نرم کننده استفاده شود و سپس  مقداری از اسپری مو دوفاز ورلد را بر روی کف دست ریختخه و سراسر موها را با آن ماشاژ دهید حتما قبل از استفاده سرم ، موها را خشک کنید  .بعد استفاده نیازی به شستشو نمی باشد.

در هنگام استفاده از سرم مو ورلد سعی کنید این محصول بر روی پوست صورت ریخته نشود.در هر دوره مصرف مقدار کمی ازاسپری استفاده شود.اگر موهای سالمی دارید زیاد از این محصول استفاده نشود،قبل از استفاده اسپری مو دوفاز ورلد حتما موها را خشک کنید نه به صورت کامل بهتر است مو ها کمی مرطوب باشد، اسپری دوفازمو را قبل مصرف خوب تکان دهید

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی   . پیج فروش عمده آرایشی اجیگل در اینستاگرام .

 

 

WhatsApp Icon